Шукати в цьому блозі

понеділок, 14 жовтня 2013 р.

De Haar замок - What a Luxury...

Минулого тижня мені сталося щєстє - я купила свою першу камеру.


Та пощастило мені двічі за тиждень - я б усім бажала такої ж першої локації для фотозйомки. Хоча, це слово надто голосне. Перший досвід отримала з режимом авто і поясненнями, що таке ISO від Татьяни ;-)


Але мені вже сподобалось!

Отож, про локацію... Цього разу ми вирушили доволі великою компанією


в один з найбільших та гарніших замків Нідерландів - De Haar.


Ззовні, окрім своїх розмірів, замок нагадував стилістику усіх досі бачених замків в Нідерландах (http://poljusy.blogspot.nl/2013/04/helmond.htmlhttp://poljusy.blogspot.nl/2012/11/den-haag.htmlhttp://poljusy.blogspot.nl/2012/06/week-end-bicycle-race.html) - червона цегла, червоно-білі віконниці та строгість у всьому.

Але, зайшовши в гостьовий двір


та побачивши сад, що його звуть місцеві мешканці маленьким Версалем,


стає очевидно, що цей замок справді вартий уваги. І приділила б я на нього півдня, а не півтори години, як вийшло у нас.


 De Haar став першим ніделандським замком, експозицію котрого ми відвідали. На жаль, знимкувати замок під час екскурсії було заборонено, адже сім'я власників вважає замок домівкою і не хотіла б бачити усюди знимки своїх спальних, ванних та інших кімнат. До речі, на вересень місяць кожного року замок закривається для відвідувачів і перетворюється знов на родинний дім.

Історія замку налічує більше 600 років, але його теперішній вигляд і убранство доволі молоденькі і завдячують капітальній реконструкції 1892 року.


Нам, до слова, повезло з екскурсоводом, котрий відрізнявся "умом и сообразительностью". Ну й жартики він відпікав - про візить Бріджит Бардо, про привид замку і навіть про дрібниці в уздоблені. До прикладу наявність трьох заголовних літер прізвища хазяїна замку - Etienne Gustave Frederic van Zuylen van Nyevelt van de Haar - на кахелі в кухні наш гід пояснив тим, що барон не хотів аби слуги забули на кого працюють :D Особливо в замку мене підкорила одна кімната - кухня. Безліч мідних каструльок/сковорідок, гігантські чайники, і усе це замовлене в Парижі саме для De Haar.

Також нам показали кілька шикарних спальних кімнат, обідній зал та холл. Усе аж пищить кількістю витрачених коштів на оздобення замку. І досить потішно, що кожна кімната в замку має свій аромат від Guerlain. Але найбільше мене потішили "качки-торпеди" в саду коло замку ;-)



В результаті - я тішусяяяяяя, і усім би радила відвідати за можливості De Haar. Напркилад, включити його в ваші плани, якщо ви опинитесь в Утрехті.

За пару фоток окреме дякую Тані Лєоновій (http://zlove.livejournal.com) та Олексію Істоміну!

Подорожнім:

Щоб дістатись замку, Вам потрібно доїхати електричкою з Utrecht Centraal до Vleuten. А зі станції автобусом 127 - до зупинки Kasteel. При планувані будьте обережні - автобус курсує раз на годину. Вартість екскурсії по замку - 12,5 євро.


12.10.2013
Medvedyk

Немає коментарів:

Дописати коментар