Шукати в цьому блозі

середу, 23 жовтня 2013 р.

Vous êtes à Vérone, la belle Vérone!!!

Об'їздивши достатню кількіст міст Італії, можу поділитись, що для мене Верона - на другому щаблі, після Флоренції (http://poljusy.blogspot.nl/2012/04/firenze.html). І проведених в Вероні усього лишень кількох годин мені було малооооооооо ;-(

Проте, не відвідавши й половини визначних місць міста, мене Верона чимсь таким-таким зачепила. І уявіть собі, їжа цього разу ні при чім... Вона нам дісталась стандартна тієї обідньої пори.


Перше, що в мене постає перед очима при спогаді Верони - балкони... Ні-ні, я не про "найромантичніший балкон світу". А про балкончики житлових будинків, котрі такі яскраві та життєрадісні! 



Певно мешканці тих квартир прокидаються щоранку не клянучи будильники, а тішучись можливості вийти з вранішньою кавусею на таий от балкон. "Нас не повинні зривати вранці будильники..." (с)


Дивує, коли у великому туристичному місті вдається відшукати тремтливо-милі, але безлюдні куточки. 


А натрапили ми на цю красу, обравши невірний напрямок, як шукали той-таки балкон Джульєтти.


От бувають же ж помилки в житті, що ведуть до щастя ;-) Адже я була розчарована, коли ми таки скористались вірним шляхом. Хіба ось це може зрівнятись з попередниками?


Ще й маленькому подвір'ячку доводиться щодня гостинно приймати купи туристів.


Ці ж "купи", бажаючи високих та світлих почуттів, спотворили одну зі стін подвір'я


та замацали бідну Джульєтту... Ехххх, бачив би то Ромео!


На цьому розчарування завершуються ;-) Ми ще встигли пробігтись площею Ербе, що увінчалась Баштою Ламберті. Башта будувалась як торт, три коржі котрого печуться окремо.


На торт мені також подібна (певно тому, що вже обід і я голодна) наступна споруда - Арена ді Верона.


Це один з трьох найбільших римських амфітеатрів в Італії. Хоча, як на тортик він зачерствий - побудований на початку нашої ери!!!


Арена і досі гостинно приймає публіку, та годує її вже не хлібом та видовищами, а духовною їжею - оперою ;-)


Впевнена, що духовно наїстися можна і в інших, ще не відвіданих мною куточках Верони... Котрих, на жаль, лишилось ще вдосталь.

За компанію та деякі знимки дякую Каті та Тані!


21.06.2013
Medvedyk


Немає коментарів:

Дописати коментар