Шукати в цьому блозі

середу, 20 листопада 2013 р.

GLOW

Минулого разу я описала перший з двох улюбленних тижнів - Dutch Design Week. Не минуло і місяця, як в нас новий івент - GLOW - фестиваль світла! Коли наступає осінь, замість сонячних променів, GLOW бере на себе відповідальність за файний настрій мешканців Ейндховену.

Світло і вєлічки - уся сутність Ейндховену протягом цього тижня ;-)


Як і в 2011 році (http://poljusy.blogspot.nl/2012/05/yes-you-are-great.html), в 2012-2013 переважна більшсть див відбувалась на стінах будинків.



В 2012, до прикладу, стінами поліцейського відділу бігали чоловічки...


Щороку кілька небосхилів змінюють свою сіру буденність на яскравість вже очікуваної ялинки.


Але основною архітектурною спорудою-полотном виступає церква святої Катерини. Минулоріч вона палала...



Опісля - руйнувалась...


А згодом - поставала з попелу під чаруючу музику!


Цьогоріч ідея перфоменсу мене не зачепила - церква пережила грозу, повний місяць...



та цвітіння троянди ;-) хе-хе-хе


Окрім будівель, звісно ж, і територія довкола хатинок має випромінювати промені ;-)


Латаття в одному з каналів

Також в боротьбу за найцікавіше шоу цьогоріч вступив стадіон Philips. Для всіх бажаючих кожних десять хвилин чудилось отаке:



І знову ж таки, я очікувала чогось маштабнішого...



Більше ніж саме шоу, мені сподобалась організація. Натовп людей неспішно проходив на стадіон, займав вільні місця, дивився шоу, і виходив так само неспішно.


Ім'я Philips пролунало ще як мінімум одного разу біля хмаринки з лампочок. Ото справжня гармонія світла ;-)

І малеча, і "стареча" зависали під хмаринкою смикаючи мотузки.
Так виглядає, ніби мене цьогоріч ніщо не вразило. Але найцікавіше ще попереду.
Увесь маршрут GLOW ми пройшли до купи з гігантським людським потоком. Отож, вивернувши з-за кута однієї з вуличок ми аж ніяк не очікували побачити (і навіть більш того - почути) ДИНОЗАВРА!!!!!


На жаль, знимки зовсім не передають його реальності. Але це було по-справжньому захоплююче! Була б я дитиною - певно впісялася б) хе-хе


Мерсішечки тобі, Original Asker!


Гарне світлове шоу також отганізувалось в кубі... Ага, частина натовпу заходить в щось подібне до куба, і на них зусібіч починають лупашити світлові промені! Поризнаюсь, за цим я споглядала з боку ;-)


Ну і на завершення - найспокійніший перформанс - велетенські літаючі рибки. Хоча вони були й не золотими, проте, бажання я загадала!



Medvedyk

Немає коментарів:

Дописати коментар