Шукати в цьому блозі

вівторок, 21 лютого 2012 р.

Я поїздам повірю скоро... особливо після мого останнього польоту...


От знайомий попросив описати йому різницю між рідною та євро залізницею, і я, же би не пропадало...

Євросоюз - один, а залізниці в кожній країні ЄС - таки різні. Мені довелось скористатись послугами польської, нідерландської та фінської залізниць. Найбільший плюс і їхня спільна риса – швидкість звичайно. В «європоїзді» я зауважила найбільшу досягнуту швидкість 190 км на годину, хоча максимум може сягати і 300 км/год.
Кожен поїзд має вагони різних класів. Я, як бідний студент, подорожую звісно ж другим класом, котрий за комфортом та облаштуванням  мені дещо нагадує експрес Львів-Київ. І виглядає приблизно так:

Погоджуюсь з Катюхою, що саме таких експресів європейського класу і бракує для денних швидких переїздів Україною на невеликі дистанції - типу конкуренції приватним міжміським маршруткам (такими більшість населення з Києва їздить в Луцьк, Рівне, Полтаву, Суми...))
Також зручно те, що зазвичай в місцевих супермаркетах є в наявності квитки вартістю до 15 євро для можливості подорожування без обмежень по Нідерландах протягом одного дня. Оскільки відстані в країні невеликі, за один день можна встигнути відвідати кілька міст. Одного разу ми так потусили в Гаазі:

Погода була просто жахлива, але повидівши ось цих абєзбашених

котрі віндсерфили з відкритими руками та пятками, на душі ставало теплісінько...)
Після Гааги майнули по Лесю в Ляйден, оглянувши його «численні» памятки))хехехех...
І завершивши вечір в coffee-shop в Харлемі:

встигли того ж дня вернутись домів в Ейндховен.
Схожа можливість існує і в Швейцарії: квиток на три дні необмежених переїздів країною - приблизно 80 євро. Проте, в загальному, це один з найдорожчих способів подорожування... В Фінляндії за переїзд тривалістю дещо більше години довелось заплатити 32 євро, при чому в Фінляндії діють студенстські квитки виключно місцевих університетів.
Ми на цьому, курча, ледь не погоріли – мали приємну розмову з дядечком-контролером. Таки довелось придбати повний квиток, але згодом на превелике диво нам в касі вернули повну вартість невикористаних, придбаних раніше, студентських квитків)))).
Отак-от, в загальному, подорож залізницею приносить саме задоволення (крім того звісно, що тут ніхто вам не заспіває «Чьорний бумєр, чьорний бумєр)))»)... Хоча в my soul mate Ірини трапився випадок, коли їй, за браком вільних місць,  довелось в італійському поїзді провести всю ніч, сидячи в холодному коридорі...
Всяке буває...
А прохання знайомого переросло в невеличкий skypeований коментар для телеканалу ICTV «Факти тижня з Оксаною Соколовою» (вірніше для Мирка))) хіхіх)...
Репортаж Мирка мені сподобався більше аніж цей пост, то ж пропоную насолодитись наступним сюжетом (тільки не лякайтесь  – я там якась надто серйозна)))):
Medvedyk

6 коментарів:

  1. "другим класом, котрий за комфортом та облаштуванням мені дещо нагадує експрес Львів-Київ" і тааааакееееее фото!!! хіхіх, розсмішила...не знаю, мабуть я не тим другим класом їздила, або ти дуже фортовенька)))

    ВідповістиВидалити
  2. моя ж ти серйозна зозууулька, чи то пак ЗОЗУЛІТОС В)

    ВідповістиВидалити
  3. Бельгію ти вже з Євросоюзу виписала?:)

    ВідповістиВидалити
  4. типу аж двогодинна подорож до Брюселю;-)

    ВідповістиВидалити
  5. ну ще були Гент-Брюгге-Гент, але який то Євросоюз?:)

    ВідповістиВидалити
  6. курча, точно, я вже й забула)))

    ВідповістиВидалити