Шукати в цьому блозі

понеділок, 27 лютого 2012 р.

Back in the USSR


     Гуляла в пятницю  на площадці з малявками і в один момент щось ззовні помінялося….я досить здивовано починаю прислухатися як по району чути гучне звукове бубніння (хоч між будинками в нас зазвичай тихо, до прорізуючих для вуха звуків належить тільки бібікання-оповіщення про привіз якоїсь Природньої води і т.п.)… Звук почав наростати і наближатися…щось на зразок радейка, по якому  крутять рекламу і музичку в центрі Львова… І тут з-за повороту виїжджає (хоч це певно загучне слово…швидше виповзає) якась стара розвалюшка-уазік, на даху якої почеплено гучномовець, саме через який і лунає це зловісне булькотіння… Зі всіх слів я розчула чи, так би мовити, зрозуміла (таке враження , що це був або старий запис на касеті з пожованою лентою, чи хтось смачно щось пожовував і причмакував) лише окремі слова: «шановні» , «заборгованість»,  «дякуємо»…. І тут ми з одною знайомою мамашою в голос проговорюємо ідентичну фразу: «як в СРСР»…
                І от від п’ятниці переслідує мене той клятий СРСР… То згадуються жувачки кольорові, які баба з Польщі привозила, то згадуються довжелезні черги в нашому Універсамі (навіть черги в Ашані перед Новорічними і Різдвяними святами ховаються….бо в черзі ми реально стояли по черзі: трохи я стояла, трохи дідо, трохи баба…як на чергування приходили 0)))), то згадуються табори на морі та фотографія під назвою «Я, тато, мама і якийсь звірьок» (мавпа, змія, верблюд…), то згадуються такі прикольні темно-сині спортивні костюми з білими полосками , то згадуються походи раз чи два на рік у фотоательє (і такий чувак, який завжди казав, що пташка вилетить…), згадується ровер Гномик з кольоровими полосочками на рулі, згадуються великі ляльки, в яких очі закривалися, згадується садок і Новорічні дитячі ранки (від слова ранок, а не рана)…. Але це вже певно належить не до спогадів про СРСР, а до спогадів про дитинство… Надіюся і в наших будуть ностальгічні спогади про дитинство… А то все чую : «Мама, я вже хочу бути велика». Я навіть одного разу питаю доцю, а нащо тобі бути великою, кажу, що поки вона мала, то їй купляють цукерки, іграшки, а коли виросте, то вже ніхто не буде нічого купляти… А вона мені: «Мама, я  як буду велика, то сама собі зможу купити цукерки! Хочу бути великою!»
                Ці спогади про дитинство так навіяли на мене ностальгічні нотки, що нині я витягнула старий альбом з дитячими фотками, хоч і ззовні чорнобілими, але насправді такими кольоровими, бо вони наповнені такою кількістю емоції, вражень, амбіцій… і навіть вирішила з Вами цими переживаннями поділитися… Бо хоч у самої діти є, але так хочеться, щоби хтось вже нарешті винайшов ту машину часу, щоби мати можливість зиркнути ще раз на те все і відчути щось таке дитяче… Але тільки глянути; я б нічого не міняла!
Хоч послуги машини були би певно дорогущі)))

        Отака от я була кумедна)

                А відносно чуда техніка, то ця загадка залишилася для мене не розгаданою... Адже жодної згадки про таку машину ні в новинах місцевих, ні в неті нема… Не може ж бути ілюзія явищем масовим….????


Luchik

Немає коментарів:

Дописати коментар