Шукати в цьому блозі

середу, 16 травня 2012 р.

Фоторобот на День Матері)


                                               
            Маєш дітей – значить треба задумуватися над їх раннім розвитком. Ну а як без цього у нашому просунутому «обществе»?? А то підеш у гості чи на якусь забаву, то тільки і чути а моя ходить в Хелен Дорен (причому ходить, то сказано досить голослівно, бо дитині й року нема))), а мій вже занурюється і плаває у 9 місяців, а мої то-то і то-то…
            Я не дуже то й гонюся за сучасними методиками. Але бачу, як щось подобається дитині, то стараюся підшукати відповідне для неї заняття. Наша Влада любить співати і танцювати; щойно проснулася вже вчить братика повільний вальс танцювати))) Отож знайшла я школу естетичного виховання «Тайстра» недалечко від нас (беруть діток від 3 рочків), де є співи, хореографія, урок творчості (малювання і т.п.) і англійська мова. Що мене заохотило туди ходити – це уроки в суботу зранку, коли є можливість меншого  відправити з татом в басейн, а самій почитати книжку в очікуванні доці з уроків)) Треба ж давати можливість і мозгу потрудитися)))
            Ось проходили ми навчальний рік і був випускний ранок, присвячений Дню матері.
                                                           Нові обйори)))

            Попередньо діти готували для мамів портрети. Отаке витворила наша мала:
                                    Фоторобот мами….дуже схоже)) і жовті кліпси)))

            На жаль, не маю фоток доробків інших дітей, бо дойшло то до мене вже вдома… Але в меншеньких всі мами зазвичай мають червоний колір волосся, хоча нитки вони самі собі вибирали, у старших же портрети більше відповідають дійсності. Ото діти собі уявляють мам)))
А ось так ми співаємо:
                                                        
             Не забувайте Ваших мам!
 Luchik

Немає коментарів:

Дописати коментар