Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 18 травня 2012 р.

Головні аксесуари


Аксесуари бувають різні, але для моєї Влади головні аксесуари – це ті, що носяться на голові)) Щось нове купили і вже вона біля мене з пропозицією зробити їй новий обруч. Ну і приходиться виконувати її захцянки) І мамі робота (тобто руки і голова занята чимось «іним»), і дитині радість!
          Фото зроблені на глобусі (бо мала вже спала), завдяки якому я відслідковую, як Лєнчик покоряє все нові і нові простори)
                   Це я для себе випадково відкрила матеріал фетр)
                               Сама не все знаю, що вийде вкінці)
                                               Любимий)
Знайшла квіточки, якими був прикрашений мій весільний кошичок і вийшов отакий весняний віночок.
                     Ось так кумедно вдалось мені прикрасити не лише донечку, а й цілу планету Земля)

Luchik

Немає коментарів:

Дописати коментар