Шукати в цьому блозі

понеділок, 26 листопада 2012 р.

Hainstadt - перший позитивний climbing-досвід!

Як я глянула на ті скелі, висотою з п'ятиповерхівку - йосі-пасі - єдине про що я подумала в той момент: "Ну ніц страшного, зате хоча б на свіже повітря вибралась"... Я досі не збагну як наважилась лізти. Я підкоряла траси звісно ж з верхньою страховкою, але від цього не ставало менш лячно. Особливо коли потрібно було спускатись "сидячи" на мотузці, довіряючи одному лишень гачку на вершині траси. Зате, коли таки перемагаєш самого себе; коли, знемагаючи, але таки видираєшся нагору; і на вдяку отримуєш запаморочливий краєвид, - це щось неймовірне!!!

Раніш я вже пробувала свої сили в клаймбінгу, але то було in-door та доволі стресово ;-) і доволі невдало)))



Цього разу все склалось успішніше. І, як мені принаймні здається, завдяки саме страховці.
З нею почуваєш себе впевненіше, підкорена висота стає вищою, а враження - повнішими...

Ну і звісно - підтримка друзів і їхня віра в мої сили ;-)!!!
Катєріна і Тетяна вдягали/"взували" мене та страхували, а Настюха - була таким же ж зляканим новачком, як і я - а це дуже підтримує :-р


На старт... Увага... Руш!!!

Процес пішов... чи то поліз...

На цей підйом мені пішло від сили хвилин 15 :-р


Фігура вищого пілотажу на вершині))) ха-ха

Але після нього я впевнено заявила: "На цей раз з мене досить". 
Хвилин за 10, як тільки руки перестали тремтіти, я пішла до Тетяни вмовляти її підстрахувати мене, бо хтілось ще...

Другий підйом був епічним! ха-ха 


Цього разу був лише один страх - застрягнути в тому "комині"...


Зате, на відміну від in-door climbing, маєш змогу користуватись усім підручним... Я користувалась самі бачите чим)))

Цей вільний стиль в нас "поппінгом" зветься

Але, повірте, ціль виправдала засоби!!! Краєвид відкрився шикарний! Так ген-ген за виднокрай!

Ота мацьопка цяточка нагорі - то я! Чесно-чесно! ;-)

Зацінила я скелі. Проте, це так і не схилило мене до тренувань в залі. 

Подорожуючим:

На жаль, дістатись цих скель, наскільки я знаю, можна лише машиною. Найзручніше - від Дармштату. Зате подорож німецьким автобаном, особливо його частини без обмежень в швидкості, теж приносить адреналіннихї емоцій вдосталь!


Medvedyk

2 коментарі:

  1. дорогенька, а я тебе кохаю!

    ВідповістиВидалити
  2. Дорогуша, запишись ко мне на курсы украинского, а то попадешь впросак) прям как сейчас) хих

    ВідповістиВидалити