Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 9 листопада 2012 р.

Munster - принагідний приклад типової Німеччини

«Або йде дощ, або в Мюнстері лунають дзвони. Якщо і те, й інше – значить сьогодні неділя...» (місцеве прислів'я)

Навідувались ми до Мюнстеру і в суботу, і в неділю – усю неділю дощило.



Про неділі - ото окрема історія... У неділю місто здається спустошеним, як втім й усі містечка в Європі (я маю на увазі саме містечка, а не мегалополіси або ж напів-мегалополіси).

Мюнстер – одне з найстаріших міст на півночі Німеччини, котре на разі є студенським осередком. Тож, якось воно все знівелювалось. Місто не залишає по собі ані суцільно суворо-старовинної картинки, ані розхлябано-молодіжної.


Усі будиночки настільки невеличкі, розташовані на вузеньких вуличках, з першими поверхами відданими на поталу магазинам, - що важко розгледіти красу архітектури. Ось до прикладу міську ратушу ми вгледіли лише як пішли по «другому колу».


Хоча, ніде правди діти, башта Uberwasserkirche проглядається ледь не з кожного куточку центру міста. Зачепила вона мене своєю королівською готичністю...


Ба більше, мене щоразу вражають музеї. По ходу, окрім Лувру та Версалю, котрі дуже вже схожі до наших стандартних галерей etc. (це я не про самі колекції звісно ж), решта музеїв, так сказати, прикладні. Тобто кожен може прикласти свою руку до експонатів. Ось тут дитинство вгадайте де саме заграло ;-)


За відсутністю інших варіантів ми потусили в краєзнавчий музей (LWL-Museum für Naturkunde). Мммм... Загалом музеї давно мені обридли. Проте, саме цей нас захопив і потягнув у вир знань. Ото сказанула :-) Про те, що наш дім аж ніяк не дім і не вулиця:


Про перших "мєсних жителів"))):


Про бо зна чого і звідки-то індіанців:


Йой, про все-все-все на світі... І поза ним... Я була в шокові ))))


Щодо нинішніх мешканців Німеччини - здавалось би ніц не змінилось:

Ви б бачили погляд малого на старушок-окупанток
Мене завжди хвилювало питання, як самі німці ставляться до обидвох світових, ну самі розумієте... Відповідь я отримала! Але це буде вже зовсім інша історія.

Merci вам, Ольчик, Наталі та Джефе за неймовірний week-end!!!

Інь-Янь
Medvedyk

Немає коментарів:

Дописати коментар